Levis o Devinprat.

Levis hade fått öroninflammation igen :( Såååå trist!! Men nu kommer han iaf slippa ha ont, han fick Amimox utskrivet igen. O så fick han hostmedicin oxå. Så nu borde han sova gott inatt. Jag håller alla tummar o tår jag har!

Usch vad jag o Devin har blivit förslappade känner jag. Vi går bara runt här hemma, o gör inte ett jota :S Devin har varit på dagis en dag på hela månaden. Stackarn!! Han som älskar dagis. Men på tisdag hoppas jag han är frisk nog att gå dit igen. Idag fick han stanna hemma mest för att jag va osäker på om han va tillräckligt frisk i andras ögon. Man vill ju inte komma in på dagis med en unge som har en grön 11 under näsan ;)

Robinson ikväll då!! :D O kanske kanske kanske en bit choklad. Vi får se vad samvetet säger...
Kollar ni på Robinson? Vilken är er favorit?

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0