Jag skulle kunna bli något fint.

God dag! Hoppas alla haft lika fint värder som vi idag. Riktigt fint! (om man kollar ut genom ett fönster dvs...) Imorse va de dags för Devin att få gå till dagis igen. Som vi längtat!!! :D Men som vi jag frös! Barnen hade de ju varm o mysigt i sin vagn med åkpåsar o filtar o overaller. Men stackars lilla jag då? Jag hittade inte på något att använda som långkalsonger, så de fick bli mina baggyjeans. I -20 grader. Not good!!

När jag började närma mej huset efter att ha lämnat av Devin hade jag knappt nå känsel i mina lår. Jag va helt säker på att dom hade dött. Frysit ihjäl. Nu skulle jag bli tvungen att amputera bort dom, o bara gå på vaderna. O hur fult skulle inte de vara liksom?? Dom va så kalla att man skulle kunna ha gjort isskulpturer av dom, o sen använda dom på någon fancy fest som fontäner....

De vore väl något? Lårfontäner. Japp!

Mina lår?

Kommentarer
Postat av: Mickis

Du är knäpp ;0) Men ja jag vet hur det känns. Kände likadant häromdagen. usch!

2010-11-30 @ 16:34:40

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0