God morgon!

Kl 6 imorse tyckte Levis de va dags att slå upp sina stora blå. Bara att kliva upp. Men jag har iaf fått en gnaska lugn morgon. Devin sover fortfarande, helt otroligt! O Levis har nu somnat om. Tänk när man bara hade en bebis, då kunde man gå o lägga sej igen efter frukosten... Ahh, de va tider de. Men de är synd o klaga. Jag har de bra nu oxå... Lite sömnbrist har väl ingen dött av? Eller? ;)

Jag har ju iaf världens finaste pojkar! ♥

MEN... Imorse när jag skulle göra kaffe (min räddare i nöden) va jag på väg att hälla i tre skopor vällingpulver i kaffefiltret, ist för kaffe. Mumma!! De hade nog blivit en succé ;) Så kan de gå... Min moster skrev nyss på fejjan att hon va på väg att borsta tänderna med schampoo häromdan, så hon slår nog mej ;) Haha!

Idag blir nog en lugn dag. Hemma. Tim har sin första arbetsdag idag efter sjukskrivningen. Hoppas de går bra... Funderar på att försöka tapetsera klart i hallen ikväll om tid erbjuds. Då kommer bilder. De kommer bli såååå fint!!

Ha en bra dag alla kära läsare!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0