Sammanfattning.

Har tyvärr inte haft tid eller ork att skriva dom senaste dagarna. Har inte haft tillgång till datorn. Men jag ska bättra mej, jag ska lära mej att mobilblogga tänkte jag :)

Anyway... Tänkte sammanfatta de senaste dagarna lite snabbt.

Fredag: Umgicks med Johan o Lena hemma hos dom. Fick värkar på eftermiddagen, som runt kl 18 blev regelbundna och kom med 6 minuters mellanrum o höll i sej i 1 minut. Funderade på om de kanske va något på gång, men dom gjorde tyvärr inte så ont som dom borde för att en förlossning skulle vara på G.
Åkte upp till förlossningen efter 5 timmars värkar för koll. Misstänkte att den lille låg i tvärläge eller något. Värkarna avtog sjävklart på förlossningen... As usually!


Lördag: Seg i huvudet efter en (flera) sömnlösa nätter. Åkte o kikade en sväng på loppisen i stan. Solen sken o de va 24 grader. Underbart, men ack så svettigt för en flodhäst som jag... Grillade med Martin o Linnea på kvällen. På hemvägen träffade vi på ett par igelkottar :)


Söndag (idag): Ännu segare efter ännu en sömnlös natt. Jag har nu så ont att jag inte ens kan sova, vilket är illa om man heter Milis. M o L kom hit vid lunch med barnen. På eftermiddagen åkte vi in till LA o friade svärfar o hans styvmor. Fick fika så jag tror jag spydde.


Nu: Vila. Vila. Vila. Sen ska jag försöka ta mej tid att sy nya sängkläder till lillebrors vagga, så den blir klar.

Skriver mer sen, I promise! ;) Hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0