Hormonell!!!!!!!!!!!!

Hej o hå! Nu är de kväller, o mina hormoner spökar som värst! Jag är hemsk, jag lovar. Tim kan intyga! Jag är ett monster utan dess like. Glad o trevlig ensa sekunden, andra sekunden störtbölar jag o tycker att hela världen kan gå o k***** sej själv. Typ. Mer eller mindre. Ikväll är alltså inget undantag. Hormonerna jag pratar om är alltså dom man får (eller blir av med kanske?) efter man fött barn. Men de är ju bara att gilla läget liksom... Dom försvinner nog snart.

Skriver mer sen. Hade faktiskt något vettigt att skriva. Men Levis vaknade just. På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Maria

http://www.dwenger.se/default.htm

därifrån har jag beställt både nappar och flaskor för det är vad som rekommenderas på Karolinska här. Dom är snabba på att skicka. Dyra nappar men dom funkar för Ivan :)

2010-05-27 @ 22:32:25
URL: http://ettnyttliv.webblogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0