Gravidsnack.

Sitter här o svettas som en jävla gris! Fast utan att riktigt svettas. Men jag känner mej svettig. Vårat hus blir som en bastu när det varit varmt på dan (vilket man kan säga att det varit idag) Anyway... Sist jag skrev att jag va skitnervös inför morgondagen o bla bla bla gick de ju skepprätt åt h*vete, så idag skippar jag det.

Idag skriver jag: Jag tror faktiskt inte att det kommer bli något barnafödande imorrn. Honestly! Jag fick en sån magkänsla efter mitt besök på MVC idag. Konstigt va? Där sa min BM att allt såg bra ut iaf, och det viktigaste av allt: Jag hade bara gått upp ETT KILO sen vecka 33. Himmel o pannakaka! Jag är nöjd! :D Tror nästan att lillebror har lagt på sej mer än det. Har jag alltså lyckats gå ner i vikt, dom sista veckorna? Det låter ju otroligt... Men bra om så är fallet.

Mina ben sprängs nog snart oxå. Dom känns som klubbor. Tror jag har samlat på mej ganska mycke vatten dom sista veckorna. Tvi tvi!

Jaja. Imorron är det alltså vecka 37+3, och jag har då egentligen 17 dagar kvar av min graviditet. Känns overkligt om jag skulle bli igångsatt, o föda då. De låter för bra för att vara sant. Men om man nu ska se det som typ någon sorts karma, så kanske jag får igen nu, eftersom jag fick gå över 16 med Devin. Maybe baby?!

Lite hopp finns ju såklart i min (och Tims) kropp, men jag vågar verkligen inte hoppas på för mycke. Jag kommer bli helt knäckt om jag får åka hem imorrn igen, utan bebis. Så de är ju. Men jag vill ändå inte räkna med att få föda. Svårt de där...

Näe, nu ska jag ta en snabbdusch, o sen försöka sova lite. Ska upp kl 6 imorron bitti. Huvvaligen!

Skriver mer imorrn när jag vet. (för nu KAN jag faktiskt MMS blogga *stoooolt* Haha!)

Sista magbilden?

Kommentarer
Postat av: eriika - pregzilla

lycka till! :)

2010-05-19 @ 08:02:37
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas att du slipper magen snart och att du har lillkillen hos dig istället :)

2010-05-19 @ 21:18:20
URL: http://ettnyttliv.webblogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0