Go kväll!

Hej hej hallå kära läsare! Ni kan aldrig gissa vad jag gjort idag... Klippt gräset. De ni! De trodde jag inte ens själv att jag skulle palla, men Milis fixa't! Nöjd! Jag är på bättringsvägen så att säga. Snart kanske jag kan börja med barnvagnspromenader lite smått. De längtar jag efter! :)

Vad har dagen annars haft att erbjuda då? Jo.... En tripp till stan för lite inhandling av nödvändigheter har de blivit. Igår va jag så smart o skulle in på MM (Ica, för er ovetande) o skulle bara köpa med mej våtservetter o toapapper. Kom hem med en full kasse med diverse grejor, men INGET TOAPAPPER! Smaaaart! Inte ett dugg tankspridd jag inte. Så därför fick de bli en vända idag igen. Haha!

Nu på kvällen har Mats o Frida varit här o käkat o tjålat. Barnen sov som änglar, så de va lugnt o skönt här hemma :) Har fått försöka väcka Levis i typ en timme idag igen, för mat. Till slut åt han i sömnen tror jag. Undrar om han blir vaken inatt? We'll see. Inatt har Tim honom iaf, så jag får sova <3 Mmmm!

När, nu ska jag sussa. Får se om vi ska gå på marknaden i stan imorrn. O kanske loppisen. Skoj skoj!

Jag älskar min familj, utan er är jag ingenting! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0