Ensam mamma söker...

Happ... Vad gör man? Jag är uttråkad. Känner mej ensam. Okej, jag ÄR ensam. Levis sover 24-7, äter lite då o då med halvtaskig aptit. Lite fredagsmys hade inte varit helt fel. Jag saknar mina andra killar! Vill ha hela familjen samlad ju!

Kvällen har varit lugn. Lite hormonell. Babyblues? Kan man inte få de några dygn efter man fött barn? Vet inte. Men jag känner mej ganska ledsen o ensam idag iaf. Allt är fel. Inget rätt. Upp är ner, o ner är upp. Typ! Grinar bara jag tänker en tanke på sne. Inge roligt. Hoppas vi får åka hem imorrn. Tror jag skulle bli på bättre humör då. Pallar inte att sitta instängd på ett rum dygnet runt utan sällskap. I need somebody! Lite kärlek o omsorg...

Tror Levis är på väg att vakna. Dags för käk snart. Får passa på att mysa lite med honom innan han somnar igen. O då är de väl dags för en själv att sova oxå. :)

God natt alla. Uppdaterar imorrn om vi får åka hem eller inte.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0