Besöööök!

Nu har jag haft lite besök. :) Först kom Maria o hälsade på efter lunchen. Jättekul att träffa henne! Hon vart ju snuvad på att besöka oss på BB när Devin föddes, hon va förkyld då (precis som alla andra). Hennes snälla lillebror skjutsade hit henne o satt snälla o väntade i cafeterian medan vi umgicks. Tack Tobias, får man väl säga ;)

När Maria åkte byttes hon av av Tim o Devin. En väldigt glad Devin :) Och STOR! Jiiiises vad stor han är, om man nu ska jämnföra med sin lillebror. 30 hela centimeter, och hela 14 månader skiljer det mellan mina små prinsar! ♥ Låter inte mycke kanske, men de är det verkligen!

Det va jättekul att få träffa min lilla (eller numera stora?) familj! Devin ville klappa på Levis hela tiden, men tyvärr lite för hårt. Inte lätt o vara snäll o stark ;) Han höll handen snällt iaf. Gullegossen min!

Tyvärr blir ju en ettåring ganska uttråkad snabbt, så vi hann inte ses så länge. Men besöket va ändå guld värt i mina ögon! Synd att dom inte fick stanna bara. (stupid besöksförbud!!) Men jag hoppas att vi får åka hem imorrn, så då får jag ju träffa mina älsklingar längre, o dom får träffa lillebror. Win win situation!

Nu ska jag surfa lite med datorn som min lilla stora son tog med sej. (tack söt) Tur man kan underhålla sej va? Haha!

Skriver mer sen tror jag...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0