Alive!

Japp! Jag lever! Och jag har inte fött några barn... (eller?) Jag har bara haft fullt upp.

Igår va vi till Martins mamma o grejade lite. Devin fick hälsa på alla djur. Dom har får, hästar o ankor (o höns kanske?! O en gris?) Devin klappade iaf den största hästen. Eller ja, pokade på mulen. Haha!

På kvällen kom massa trevligt folk o grillade o spelade spel. Det va jag, Tim, Mickis, Anders, Mats, Frida, Tobbe o Madde. Vi spelade Alias långt in på natten. Jag o Tim va helt kassa, men rockade ändå röv. På något konstig vis... ;) I luvs my män <3

Idag har vi varit till LA en sväng o kikat på Coop bygg efter lite smått o gott till trädgården. Den kommer bli så fin i sommar :) Vi ska få ett växthus av pappa nu till veckan, o sen i sommar ska vi köpa en pavilljong. O så har vi ju den där poolen vi köpte i höstas som ska invigas oxå ;) OCH nya utemöbler. Yee-ha! De kommer bli en finfin sommar!

Nu bakar jag cupcakes. Chokladcuppar med chokladfrosting. Får se hur de blir... De va tänkt att jag skulle få besök, därav bakeriet. Men besöket ställde in. Tråkigt...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0