Step by Step!

Idag har varit en kul dag. (typ) Eller vad skriver man egentligen? Har haft massa fint besök o sånt... Först av Ellie o Lucas. Roligt för Devin att ha någon att leka med (och för mej att tjåla skit med, hoho!) O när dom åkte hem kom Karolin o hälsade på. Vi bakade. Surprise! ;) Muffins med bitar av vit choklad i. Tyvärr har jag min muffinplåt hos pappa, så alla muffinsen flöt ut o blev fucked up. MEN goda!

O så till de kanske roligaste av allt: Devin har gått idag! :) Så jäkla glad o stolt jag är! Först har han stått själv o gått något steg när vi va hemma, av egen vilja. Annars brukar vi ju försöka få honom att gå mellan oss, o ställa honom på golvet o så, vilket inte brukar funka någe vidare. Men idag när vi satt o fikade hos Lena gick Devin faktiskt. Han gick hela 4 steg. O alla fyra vart lika förvånade tror jag. Haha! Både jag, Tim, Lena o Devin. Och när han kom på sej sjäv med att han faktiskt gick så blev han så glad att han började hoppa o studsa. Haha! Så himla gulligt. Efter de fick han inte riktigt tillbaks balansen, så han satte sej. Sen gick han något steg hela tiden när vi va där. Jättekul!

Får se om vi får en ettåring som kan gå på lördag? :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0