Sjukling?

Då har man klarat av halva dagen...

På förmiddagen va vi till Maggan (min BM) O hon sa att jag borde bli sjukskriven, så de är väl de jag siktar på just nu. Vilket mål va? Haha! Blodvärdet sög fortfarande, hade 114 (överraskning...) o jag är yr som en höna. Men men. Synd o klaga, finns folk som har de värre. Lillens hjärtljud lät bra iaf, o de är väl nästan huvudsaken? 149 slag i minuten har jag för mej... Jag ska även börja gå hos en sjukgymnast, o få kryckor. Vilken befrielse de kommer bli :) I'll be able to walk again :D Ett poäng till Milis!

Strax efter vi kom hem kom Maria o Göran, med tillhörande barn. Devins tremänningar (?) tror jag de blir. Dom lekte iaf lite med varandra, vilket är skoj. Vi ska hem till dom imorrn igen o hjälpa Göran att flytta hans akvarie o käka god mat. Me like! ;)

Nu ska jag laga lite mat, o TIM ska baka kladdkakemuffins. Den ni! Haha! Dom ska med till Taminas kalas, som vi ska på senare idag. Hoppas hon blir glad...

Huj!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0