Livet kring spisen.

Idag har jag gjort ungefär lika mycke som igår. Alltså nada! Bara lagat mat. God mat dock. Först pannkaka, sen tacopaj nu ikväll. Sååå gott :) De är iaf nånting jag klarar av. Laga mat. Tror de är därför jag lägger ner lite extra tid vid spisen now a days. Haha! Mitt liv kretsar kring spisen. Bra...

Vi har iaf varit en sväng till Smedjebacken idag, o hälsat på familjen Alatalo. Kollat in hur Tims gamla fiskar fick de i sitt nya, lite större akvarie. O dom såg ut att trivas. :)

Måste nog gå o lägga mej snart. Mitt huvud håller på o sprängas (typ) o hjärnan rinner ut genom näsan varje gång jag böjer mej ner. Jag är förkyld med andra ord. Lovely!! Och imorron bitti måste jag upp tidigt tidigt. Ska till kuratorn igen. Jag viiiiill inteeeee! Jag vill sova!!! *Milis, 3 år*

Tänk på mej imorron bitti när ni ligger där i era sköna sängar.
(usch, de där lät lite snuskigt, men tolka de som ni vill...)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0