Grillpremiären!

Igår kom Tims bror Mats o hans blivande fru Frida hit på middag. Grillade för första gången i år. Först fick Tim skotta fram grillen ur 1 meter snö, men sen gick allt bra ;) Vi grillade fläskfilé o kycklingfilé, o till de hade vi potatisgratäng, vitlössås o en smarrig sallad. Supergott va de, OCH trevligt. Bingo! ;D

Sen vart jag o Frida fast vid datorn o letade efter roliga converse på nätet. De finns ju massa massa fina på converse egna hemsida, från USA. Men dom skickar tyvärr inte world wide. Fuckers!! ;p Hittade ju jättefina (OCH billiga) skor. Så nu gråter mitt hjärta lite... </3 Men jag fyndade ett par converse till Devin iaf, för 4kr på tradera. Snacka om flyt ;)

Nu ska jag klä på mej (kommer precis ut ur duschen) o sen ska jag äta lite snabbt, o sen in till stan för en fika med Maria. Min personliga chaufför följer såklart med, och avkomman.

Skriver mer sen. Måste ju skryta om Devin som jag skrev i förrgår.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0