Falun igår.

Orkade inte skriva igår, så de får bli idag ist. Snälla slå mej inte!

Igår åkte alltså jag, Tim, Mickis o Devin till Falun. Jag o Tim fick träffa någon överläkare som först pratade lite med oss, o sen gjorde ultraljudet. Allt såg bra ut :) *pustar ut* Hon gjorde en viktupskattning, mätte flödet i navelsträngen o kollade hur mycke fostervatten som fanns. Ganska imponerande hur man kan göra allt de där egentligen. Han väger iaf 1350 g just nu, vilket tydligen ska vara normalt vid denna tid. Varken för stor eller för liten. Skönt! De enda "mindre bra" va att han ligger i säte. Han sitter alltså i min mage, men rumpan ner mot "utgångshålet", och dom ska ju komma ut med huvet först, så de va ju lite halvbra. Eller ja, han kan ju självklart vända sej innan han ska ut, än finns de lite plats kvar. Men vänder han sej inte så blir de snitt (dansar happydance)

Vi ska tillbaks dit igen för ytterligare ett UL om fyra veckor. Alltså den 14:e April. Vilken är min o Tims 4 års dag. Vet inte vad jag tycker om de. Skönt att inte bara sitta hemma o uggla den dagen, men orka åka till Falun av alla ställen? Falu lasarett dessutom. Mja. De blir nog bra...

Efter de åkte vi o käkade pizzabuffé, o sen till Kupolen en snabbis. Kikade på Panduro o på lite leksaker till Devin. Måste komma på vad vi ska köpa åt honom. Han ska ju iofs få sitt rum, o så har han ju fått sin nya vagn, men de vore ju skoj att ge honom paket på morgonen :)

Jag drack även en chailatte för första gången ever. Har känt länge att jag velat testa de. Den smakade väl okej, men inget jag skulle vilja dricka ist för kaffe. För sött för mej. Tacka vet jag vårat vanliga chaite vi har här hemma!

Ha en fin dag alla läsare! De ska jag. Jag ska till doktorn snart...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0