Emo.

Ikväll är jag lite emo. Emotionell alltså... Tänker mycke. Som vanligt. Fast lite djupare. Så för att få bot på de hela tänkte jag skriva av mej lite. Men inte här. De går ju icke. Fel folk läser. Klagar. Misstolkar. Jag behöver skriva precis vad som föresgår i mitt huvud. Utan krussiduller. Bara mina egna tankar och ord. Så därför finns nu en lösenordsskyddad sida av "Milis Värld".

I övrigt då?! Nja... Jag kom aldrig iväg till kuratorn i morse. Kom inte ur sängen :/ Ingen bra dag att missa ett samtal på känner jag. Men vad gör man?! Annars har vi bara varit hemma o tagit de lugnt idag. För lugnt tycker jag. Men sånna dagar behövs ju... Skulle ha fikat med Ellie, men de vart för sent för de, så vi ska ta en förmiddagskaffe imorrn ist :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0