Devin 1 år!!!

Igår fyllde allas våran älskade Devin ett år! Tänk att ett år redan gått? Imponerande... :) Och jag älskar honom bara mer o mer för varje dag som går ♥ Tänk vad mycke jag kommer älska honom när han är 20! Haha!

Igår slog Devin upp sina blå kl 04:50, precis det klockslaget han är född på. Och han ville verkligen inte somna om, han SKULLE upp. Så de va bara att masa sej upp o påbörja födelsedagen ;) 05:30 satt vi i köket, hela lilla familjen, o öppnade paket. Devin va piggare än nånsin, så jag o Tim la oss i varsin soffa o kollade på Sveriges Värsta Bilförare som vi spelat in tidigare i veckan. Devin lekte runt med sina leksaker. Nöjd kille!

Senare på morgonen åkte Tim o Devin in till stan i handlade lite frukost (de glömdes bort när alla kalasgrejer inhandlades) O de va t.o.m så vi fick vänta på att någon affär skulle öppna, vilket aldrig hänt tror jag. Haha! Själv gick jag o la mej igen, jag hade så ont, o behövde vila kroppen inför dagen.

Vid 13 kom första "gruppen" med kalasfolk. De va pappa, Fia, Line, Cim, Tamina o farmor o farfar. Fullt hus med andra ord :) Devin fick äta tårta o fika för första gången. Men han ville inte ha något. Knasiga barn! Varken tårta eller muffin (han slängde iväg muffinsen han har på bilden strax efter bilden togs, haha) Han fick massa fina presenter oxå! Bl a en Nalle Puh som man kan rida o studsa på. Skitrolig! Devin älskar ju att hoppa! :D

Kl 16 kom Tims släkt. Bestående av hans pappa, Mona, Mickis, Mats, Frida o hans mormor o morfar. Fast då började Devin bli trött (vilket va ganska förståeligt) Så de vart lite grinigt. Men han höll ut till 17 iaf innan han slocknade en sväng. O mitt i allt de kom även min moster, Pia :) Så vi väckte Devin när han hade fått sova en halvtimme, dels för att Pia skulle få träffa födelsedagsbarnet, o dels för att han annars inte skulle somna i tid för natten sen. När Devin piggnat till lite byggde dom med klossarna han fick av Pia (Devin rev dock mest, hihi)

Ända till kl 20 höll lillkillen ut, sen somnade han ganska ovaggad. ;) Vi andra (jag, Tim, Mickis, Mats o Frida) grillade o åt jättegod mat o hade en jättetrevlig kväll o bara tog de lugnt. O Devin sov så gott så ;)

Tack alla ni som varit med o firat Devins första födelsedag! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis Grattis Devin! :)



Kram

"Tant Maria"

2010-03-21 @ 22:43:22
URL: http://www.coxans.blogspot.com
Postat av: Cattis

GRATTIS LILLA ÄLSKADE UNGE!! :D Fy tusan vad roligt att han vaknade precis den tiden han är född, på sin födelsedag. Du har väl pussat honom från mig va!? :) <3 KRAMAR till er!

2010-03-21 @ 23:31:54
URL: http://cathrineek.blogspot.com
Postat av: eriika

guu alla säger att det går så fort, jag är rädd att jag inte ska hinna med själv ;P grattis till eran sockerbit!

2010-03-22 @ 20:08:17
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0