Slut.

Dagen har varit krävande. Minst sagt. Levis har hållit låda heeeela eftermiddagen samt kvällen. Tills nu. Nu tror jag att han sover. TROR! Dom enda gångerna har varit nöjd är när jag burit på honom eller suttit o hållt i en napp åt honom. Krävande! Devin har heller inte varit på sitt bästaste humör. Han började bli trött redan vid 4, så då fick han sova en liten stund. Men inte blev han nå piggare eller gladare för de... Men han o jag höll ut till 8 iaf, sen fick han gå o lägga sej.

Så jag har inte fått mycke gjort idag... Men ett besök hos Ellie o besök av Maria har jag minsann kunnit med, så jag är hyffsat nöjd med dagen ändå ;) O ätit har jag oxå fått gjort. Även om de inkluderade bebis i famnen o hetsätande. Ugnspannkaka. Inte helt fel! Nej. Himla rätt faktiskt! Mmmm!

Tim jobber till 12 inatt, så jag är själv, o har varit de sen 13 idag. Booooring! Tomt utan honom hemma på kvällarna. O samma visa blir de imorrn igen. Längtar redan till semestern. Tre veckor kvar. Känns som en evighet...

Nu ska jag göra mat åt Levis, o sen skynda mej i säng. De gäller att ta vara på den lilla sömn man kan få!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0