Skön dag!

Idag har jag haft en skön o bra dag. Min moster Pia kom hit på förmiddagen o lekte lite med barnen (okej, Devin, haha) Vi va ute o spatserade i trädgården o hade de allmänt skönt i solen. Devin lekte mest med stenarna på infarten, o stoppade in dom där han kunde i Tims bil. Haha! Sötaste killen!

Efter besöket åkte vi in till stan för att väga Levis. Idag vägde han 3315 gram, o hade alltså gått upp typ 150 gram sen sist. Skönt!! :) Sen promenerade jag o Levis till Engel för en fika med Maria. Tim o Devin gick åt ett annat håll... Hade jättetrevligt med Maria, men Levis va nog inte lika imponerad av att sitta o fika. Han ville mest ligga på mitt bröst o mysa. Svårt o dricka kaffe o mysa med bebis samtidigt, men de funkade iaf.

Sen gick vi en sväng på stan, o efter en liten stund mötte vi upp med Tim o Devin, som hade varit o hälsat på Tims farfar. Gick på Åhléns en sväng, o tvingade Tim att köpa en ny mascara till mej i morsdagpresent. Good job Milis! Undrar när jag får den bara? Haha! Jaja. De blir la bra.

Nu ikväll har vi typ bara nattat barn o ätit, kikat på Desperate Houswives. Gött! Nu måste jag sova! Måste måste måste! Jag astrött! Imorron bitti får vi besök av Tims kusin o kille... Skriver då. God natt!

(tejpningen går bättre idag förresten, dock inte kroken, som bara åker ur)


Slänger med en bild från igår morse på sköningen ;)

Och en bild jag tog när jag hade tråkigt i bilen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sån fin liten Levis ni fått :) Han är lik storebror tycker jag :)Hoppas allt går bra hemma! Tyckte förresten att det var din Tim jag såg i backen ner till Tony. Då var det han. Vi bor i det röda huset precis innan...

2010-06-02 @ 09:36:59
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Lillevi

Levis är ju super söt med sin "pirecing"! =) inte alla som har moderiktiga barn redan vid den åldern ;-)

2010-06-02 @ 11:09:15
Postat av: Mickis

Gillar Levis outfit, att han typ sover och att din klänning är i bakgrunden. Får lite feeling av en Buddhistisk munk som ligegr och mediterar! =D

2010-06-02 @ 12:12:52
Postat av: Cissie

Gud så söta dom små liven är! =) Jag håller tummarna för att allt går bra med operation osv sen. Levis är grymt bedårande! =) Ta hand om er och kram till er allihopa! :)

2010-06-03 @ 20:45:55
URL: http://ceciliabogsveen.blogg.se/
Postat av: sofia N

Hej,kikar in från spaltforumet. Vad fin han är lilla Levis!! som socker!:) Hur går det med kroken nu? kroken satt bra på min tjej,kanske den är lite kort?

Tejpningen kommer att sitta som ett smäck på några dagar ska du se. säkert har du redan fått in rutinen. alla klistrar olika tydligen men om du kollar på min blogg så gjorde vi som ett "pluss" på Vilja över pannan. Efter ett tag såg hon konstig ut utan tejpen! Nu är Vilja iaf opererad och först såg hon konstig ut utan spalten men nu är man van. Lycka till!!:)

2010-06-11 @ 13:56:15
URL: http://underbaravilja.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0