Dataskräck?

Nu sitter jag vid datorn igen. Efter typ 2 veckors "paus". Jag har inte ens rört datorn. Jag känner mej nästan lite rädd för den. Konstigt! För bara en månad sen va den min bästaste vän, o nu föraktar jag den nästan...

Anyhow...

Vi mår bra! Men snacka om att man lider av sömnbrist!!! AHH! Jag blir snart tokig! Så fort båda barnen sover (vilket inte händer allt för ofta) så måste jag lägga mej, för att orka. Så bloggen har "tyvärr" inte varit prio direkt. Ursäka, ni som väntat på en uppdatering. Jag ska försöka bättra mej. Får helt enkelt bita i de sura äpplet o slå på datorn på morgonen o kika in här när tid o tillfälle ges.

Vad har hänt sen sist då? Njaaa. Not much. Fast ändå har man arsel fullt hela dagarna. Knepigt...

Idag har vi iaf haft lite kalas här hemma för mej. Jag fyller år imorrn. Trevligt! Tyvärr tyckte Devin att vi skulle gå upp kl 05 imorse, så jag är lite halvdöd. Men jag hoppas på en bättre natt inatt iaf! Men Devin verkar inte riktigt kry, o är grinig dygnet runt, så de blir väl krångel inatt med kan jag tänka mej.

Uppdaterar er när jag orkar. Take care!

(och till er som undrade: Kåtte är en afrikansk pygméigelkott. Googla det... ;))

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis!!



ÅÅÅh kanske än mer grattis till att du börjat blogga igen!

2010-06-20 @ 13:46:48
Postat av: Dessan

Awww, guuu va söt!!

2010-07-06 @ 23:26:47

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0