BLÄ!

Usch vilken skitnatt de har varit! Har inte sovit en blund! :/ Först hade Levis magknip o gallskrek till kl 00, o när vi väl kom i säng skrek Devin var o varannan kvart. Bara sådär. Fattar inte vad felet va. Men så höll han på tills strax innan 5, då han ville gå upp. Jag är alltså död idag. Helt knäckt! Nu sover Devin lite "middag" iaf. Levis sover oxå, men bara lite halvdant, så jag har själv inte lagt mej än, så skulle jag väl bara få gå upp efter 5 minuter. *bitter*

Kaffe är guld!
Längtar tills Tim kommer hem. Jag vill sova.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har den bästa lösningen..



Ni dumpar Devin vid mej en dag :)

2010-06-21 @ 09:52:21
Postat av: Milis

Linnea: Ja, de skulle han nog gilla ;)

2010-06-21 @ 13:10:37
URL: http://maze.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0