Shopping!

Sitter o tar de lugnt. Barnen sover. Devin fick bli hemma idag från dagis, för han hostar o har sej. Tråkigt!! Han blir så sjukt uttråkad när han inte är på dagis. Bara nu imorse har han haft sönder två glas (han skulle hjälpa mej att plocka ur diskmaskinen tycke han. Jag matade Levis) ramlat ner från soffan (händer dock dagligen, hmm...) kladdat ner mattan o akvariet med välling, hällt ut vällingpulver på golvet m.m... Jätteroligt!!

Anyway...

Jag fick ju ett presentkort från kakburken.se när jag fyllde år av Mats o Frida. Så jag har precis beställt därifrån. Ska bli skitkul att få hem allt o baka lite :D Beställde massa fina muffinsformar, spritsar o annat skoj. Nu vill jag baka, baka, bakaa!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0