Men tjena!

Idag fick jag min efterlängtade nya mobil. O jag kan inte säga annat än att jag är helnöjd! Nu behöver jag ingen ny på många (okej, två iaf) år :) Den tar jättebra bilder, vilket är de viktigaste med en mobil tycker jag. Och att man kan ringa o skriva SMS då... Vilket oxå funkar fint. Är glad att jag tog den med utfällbart tangentbord, de är guld värt. Hatar att försöka skriva med touch... Nog pratat om min mobil. (den är awesoooooome, haha)

Vad har Milis annars gjor idag då? Hmm. Jo, jag o moster va till Branta backen för första gången på över ett halvår. Kändes skumt, men de kan bli bra. Hoppas jag... Marie fyller år idag. Full fart va de där. Massa massa kids som sprang runt o härjade. Precis som vanligt med andra ord.

Min lillasyster o Devin! (mobilkameratest)

När vi kom hem va Devin skittrött o grinig, o fick gå o lägga sej tidigt. 18:30 höll jag ut till, sen orkade jag inte höra hans gnäll mer, o stoppade gladerligen ner honom i sängen. Han slocknade ganska snabbt.

Vilket jag oxå funderar på att göra. Är astrött (som vanligt...)
Barnen sover. Tim lagar bilen. Kåtte äter mat. (om någon undrade)

Näe, god natt alla fina läsare!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0