God morgon?

Nepp, de är de INTE! Idag skulle vi ha åkt till Uppsala igen med Levis. För koll. Men bilen står isärskruvad hos Johan, så vi har ingen bil att åka med. Jag har Johans bil nu, men den vågar jag inte köra så långt, den verkar heller inte helt hel. (den är dessutom slö som ett as, tror turbon gått sönder) Så nu sitter jag här... Trött o sliten. Tim va ledig idag, med full betalning, men åkte o jobbade iaf. Kan väl förstå honom till viss del. Men de hade varit guld att ha honom här hemma idag. Jag har fått sova 2 timmar inatt. Tror de har varit lika varje natt hela helgen. Och ändå har Devin sovit hos pappa torsdag-lördag. Konstigt kan man tycka... Mmm. De tycker jag med!

Nu måste jag ringa UAS o säga att vi inte kan komma. Blääää! Hatar att ringa "viktiga" samtal.

Skriver mer sen.

(näe, de hjälper inte att tycka synd om sej själv. Men vad tusan...)

Kommentarer
Postat av: camilla

nä inte hjälper det att tycka synd om sig själv. men ibland kå kan det vara ganska skönt att få klaga av sig lite.

2010-07-05 @ 10:28:42
URL: http://livetmedneo.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0