En dag i Snöån!

Idag fortsatte jag mitt bakande. Eller ja... Jag dekorerade dom små sakerna... Vart okej, kunde blivit bättre. Halloncupparna vart sådär, då de vart massa luft i spritspåsen, o så råkade jag välta en muffin på dom dekorerade. Så dom vart mos. Buhuu! MEN jag fick iaf bara beröm av folket på kalaset, o vissa trodde t.o.m att jag va konditor. De tar jag som något possitivt ;)

Choklad o banancupcakes

Cupcake med hallonbotten o mango/passions mousse!
(dock ej färdigdekorerad)

Efter kalaset kom på vi att vi skulle grilla lite för att stilla hungern, så vi slängde på lite vildsvin på grillen idag igen. Mye gott ska ni veta! :) Och full fart har de varit på alla barn idag oxå (alla fem!!!) Levis va nog värst. Bara grinig o trött, men somnade inte. Tror han fått ihop 2 timmars sömn, totalt idag, sen vi klev upp 06:30. Inte roligt! O Devin va oxå skittrött, o slocknade i bilen hem. Nu sover han nog läääänge länge imorrn! *happydance*

Puss på pappa!


Devin "klädde på" sej själv idag... Så vackert så! <3

Summa sumarum: En bra, men krävande dag! Natti!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0