Bakdag.

Nixpix! Inte en dag fylld av bakdelar. Bakverk alltså. Men de förstog ni väl kanske?

Idag har jag bakat beställningen jag fått till Charlies 2års kalas, som han ska ha i helgen. Skojigt! Jag bakade choklad o banancupcakes o halloncupcakes. Tänkte dekorera dom imorrn innan kalaset, så dom blir fräsha till kalaset. Så jag lägger upp bilder på dem imorrn. Över 30st blidde de. *torkar svetten i pannan*

Annars har jag faktiskt inte gjort så mycke idag. Kika runt på olika "baksidor" o låtit mej inspirerats... Kollat upp olika kurser att gå. Har hittat 2 st som jag ska gå. Ena är en kurs i tårtdekorering, då jag vill bli bättre på tårtor, så som spritsning o dekorering o sånt. O den andra är en kurs i sugarpaste o flowerpaste, och bra att kunna. Nu gäller de bara att få råd att gå kurserna... Dom kostar ju lite. Kanske är något att önska sej i julklapp, haha! 1500kr st kostar dom + att man ska ha verktyg för ca 500kr till varje kurs :S Huvva! Men de är de värt!! För jag vill verkligen bli bättre o lära mej mer. Massa mer! Jag är som en svamp! ;)


Bild lånad av Goggle/Tasteline

Nu ska jag lägga mej, Levis somnade för någon minut sen! God natt alla!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh så himla roligt att du ska gå dessa kurser! Det kommer gå alldeles fantastiskt för dig söta lilla Emilia.

Ha en fin dag, njut av livet när du ändå lever! :)

Puss Love

2010-07-24 @ 16:51:44
URL: http://cathrineek.blogspot.com
Postat av: Karrolinn

Jag vill också gå kurs!! :D

2010-07-25 @ 20:12:01

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0