Tyst.

Devin sover. Tim är hos Johan på PMS* samtal. Allt är så tyst o skönt här hemma. Me like! Jag försöker komma på vettiga saker att göra, men får inte mycke gjort...

Tror de kommer bli en intressant morgon imorrn. Frågorna är många. Hur kommer jag ur sängen utan Tim? Vem ska klä på mej? Vem ska bära ner Devin? Vem ska mata Devin? Jag? Ingen aning. Tror tyvärr att de kommer bli en komplicerad morgon. Tim börjar jobba 6. Vad gör man? Imorrn får jag iaf hit en extra säng, som jag kan ha här på nedervåningen, så jag slipper gå/bära Devin i trappan. Tack papi <3

Och imorrn eftermiddag ska vi till Falun igen. Fast med Devin den här gången. Han ska undersökas lite. Men de kommer nog att gå bra, de vet jag :)

God natt!
*PMS = PojkarMåsteSnacka

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0