The day before tomorrow.

Ca -35 grader idag då. Ljuvligt! Skulle en isbjörn kanske tycka. Själv blir jag mest bitter. De går ju inte att sätta en fot utanför dörren!! O stackars Tim försöker som vanligt få igång sin bil. Utan resultat... Varför bara inte sätta i nyckeln i min bil o vrida om? Vroooom! Klart den startar idag ;) Som alla andra dagar. Puss på dej min gamla skruttbil! <3

Nog om min bästaste bil... Idag ska jag göra något. De skulle kännas bra. Igår kväll/natt tapetserade vi klart en vägg här hemma. De blev kalas. Tänkte lägga upp bilder när hela rummet är klart, för den som ev. skulle vara intresserad av att se hur vi har de. Senare idag blir de nog klart. De är väl så de är tänkt iaf ;) Bara 2 våder kvar nu! Heja oss!

Och imorrn, då ni! Då ska vi gå upp typ 06:30, för kl 09:00 ska vi vara i Falun. På spec. MVC. Vi ska på ultraljud! Woho :D Ska bli sååå kul! Har väntat o längtat efter de sen tre månader tillbaks nu. Så ikväll lägger jag mej tidigt, så de blir imorgon snabbare ;) Ska bli spännande o så vad de är för en filur som lever innuti mej!


Devin hjälpte till igår... (enligt honom själv iaf)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0