Skryt o svammel.

Imorse när jag gick upp ville jag bara grina. Jag stod dock emot. Ont har jag. Så inni h*vete. Typ i bäckenet, eller vad de nu är... Läraken jag pratade med i fredags sa att de kunde vara foglossning. I dunno! Men de är inge roligt att ha såhär ont iaf. Den saken är klar! Jag kan ju inte ens gå upp o ta hand om Devin :/

Idag vill jag baka. O sen tröstäta. O äta lite mer. (ja, ibland är de fruktansvärt synd om mej)

Tror förresten att Devin snart går oxå. Han reser sej upp mot saker nu, o tog sina första steg häromdan! *stooolt mami* De känns inte så långt kvar iaf. Men de visar väl sej ;) Har lär då gå innan 1 års dagen iaf...

Ha en förbaskat bra dag!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0