Nyår!

Hade en trevlig dag igår :) Började dagen med en rejäl sovmorgon. Barnledig som man va ;) Sen kollade jag o Tim på film typ hela dagen. Bakade en cheesecake oxå till pappa o Co.

Åkte ut till pappa runt 17(?) o käkade lite gottis. Sen gick vi över till min farbror Peter för lite fest. Blev lugnt för min del dock. Jag hade ju Devin, o den andra lilla saken... Inte för att de va så livat där ändå. Tror Peter slog rekord i lugnast Peter-fest, någonsin! Men de tyckte jag bara va trevligt ;) De va inte allt för mycke folk, o inte allt för mycke fylla. Lagomt. Jag gillar inte vrålfester, iaf inte om man själv ska vara nykter o ta hand om ett barn. Devin vägrade sova på sitt första "tolvslag". Så han höll sej faktiskt vaken till 00:05. Viiiilken kille. Haha! <3

Jag lägger upp bilder från sammankomsten senare, nu vill Tim ha datorn. Han som annars har en helt fungerande Iphone som han kan surfa myycke snabbare på (muttrar)

Hoppas alla hade en bra nyårsafton, o får ett underbart nytt år. :) Tack för att ni läser!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara skoj att läsa din blogg=) man blir glad när man läser den

2010-01-01 @ 22:47:53
Postat av: Milis

Tack anonym, vad glad jag blir! :)

2010-01-02 @ 18:35:29
URL: http://maze.blogg.se/
Postat av: Anonym

så lite så=) det behövs människor som dig=) som kan göra en glad bara genom att skriva,

2010-01-02 @ 18:37:27

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0