Middags-sovande...

Devin sover middag. Snart dags att väcka honom... Blir ingen kul kväll om han får sova för länge, som han tydligen fick göra igår. Jag har oxå försökt lägga mej, både igår o dag. Men somnar inte. Heeelt omöjligt. Jag är ju skittrött o skulle verkligen behöva sova när han sover, men näe! Så fort jag lägger mej o ska sova middag börjar mina ben att sparka o krypa. Restless legs kallas de för. Skitkul! De har ju gått bra o sova på dagen förut, men inte nu längre tydligen. Trööök!!!

Så nu sitter jag o kikar på kläder åt Devin på tradera (hittar inget fint) o kikar i en bakningsblogg. För jag har tänkt baka lite senare idag. Vi får se hur pass sammarbetsvillig Devin är. Så någon sötsugen sak får gärna komma förbi senare idag på cuppar. Eller vad de nu blir...

O just ja. Idag åt vi thaigryta o nudlar. De vart nommigt! ;) Skulle ta en bild o lägga upp recept här va de tänkt, men de hanns inte med. Jag va för hungrig för att tänka :p

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

jag kan inte heller sova på dagen. Stört omöjligt =)

2010-01-26 @ 20:34:38
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0