Livet utan rosor...

Om man kanske skulle ta försöka skriva ett seriöst inlägg nu då...

Jag tror inte att jag riktigt har förstått vad som händer i mitt liv egentligen. De är så mycke på samma gång nu känns de som. Tyvärr mycke dåliga saker. Eller ja, trista saker. Saker som man egentligen vill slippa. Men de är väl så livet ska vara!? De kan ju inte alltid vara en dans på rosor...

Jag undrar när allt som hänt den sista tiden ska sjunka in. När jag ska fatta allt som hänt. Vad händer då? Jag tror att jag kommer sjunka till botten när allt kommer fram. När jag fattar alltså. Allt är så stort egentligen. O folk frågar hur jag mår, om jag inte mår dåligt, osv osv... Näe, de gör jag faktiskt inte. Konstigt nog. Jag tror jag lever lite i förnekelse just nu.

Jag vill inte ha de såhär. Jag önskar att allt vore som "vanligt". Frisk bebis. Ingen som bråkar. Inga graviditetskrämpor. Bara normalt.



Kommer allt bli bra igen? Jag tvivlar...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0