Kom igen nu då!!

Som jag skrev på Facebook nyss:
Finns de någon som skulle kunna tänka sej att byta "mittenparti" med mej? Jag har ju en son och en sambo att ta hand om... De här håller inte i längden. Jag måste ju kunna röra på mej. Jag har 139 dagar kvar att vara gravid, o jag blir ju inte direkt lättare o smidigare heller.

Nog klagat. Fast de där va inga klagomål, de va mer en upplysande text om att: så här är de!
Svärfar kommer om en stund. Jag skulle vilja dammsuga o plocka lite här innan. Men de går jussom inte... Han får helt enkelt blunda under besöket. Hoppas han går med på att bara lyssna på Devin... De borde han väl? Eller?


Kommentarer
Postat av: Jakobnicoline

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-04-23 @ 14:41:41
URL: http://jakobnicoline.blogmakale.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0