Ironi eller gnäll?

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, lilla Dev o jag. Tim jobbar ju idag igen. Som vanligt på helgerna. Förutom den lilla detaljen att han har min bil, för hans vill fortfarande inte starta. Pissbil!! Den har jag ju ingen nytta av direkt... Så jag har alltså en hemma-helg, lite mot min vilja. Men OM jag nu skulle haft bil... Vem/vad skulle jag då åkt till? De finns ingen jag vill åka till. Eller joo... De hade ju varit kul att träffa Snodden o Elli, men Lucas har varit sjuk, så de vågar man sej inte på. Får se om han är frisk ikväll. Jaja, dom kan jag ta en promenad o hälsa på iaf.

Skit samma! Jag får helt enkelt sitta här hemma o mögla, precis som jag egentligen vill ha de! Men en kasse mat hade inte setat helt fel. *bitterfitta, yes I am*
De får helt enkelt bli makaroner o korv, idag igen... Mumma! Lucky me!

Hoppas klockan går fort till kl 18. Jag behöver avlastning! Devin är suuupergrinig idag, precis som alla andra dagar detta år. O jag orkar inte bära runt på honom längre. Min kropp är paj. :/

Nog gnällt idag. Om jag ens gnällt. Jag har skrivit i en lite bitter ton bara. Jag är inte sur. Bara Milis...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0