En dag på stan.

Imorse (förmiddag då...) hade Devin en tid hos BVC, sköterskan ville kolla på hans eksem som han har på händerna, för att skriva ut en salva. Hon passade även på att väga o mäta den lilla busungen. Han är nu 74,5 cm lång o 10 kg tung (ganska precis faktiskt). Stor kille :)

Efter BVC gick vi o till apoteket en snabbis o handlade de vi fick utskrivet. Jag smet iväg in på Lindex oxå. Hoho! :) Hittade en finfin stickad kofta för 100kr o ett fint linne att ha till sommaren, som magen kommer (hoppas jag) få plats i oxå. O så fyndade jag två mössor till Devin för en tjuga styck. Sååå fina! Sen kurrade de i magen på min alltid hungriga sambo, så vi gick till Monte Carlo.

Jag åt en kycklingsallad, de gäller ju att tänka på figuren, humm ;) O Tim åt en oxfilérulle. Lyxigt värre. Devin den stackarn fick nöja sej med stuvade grönsaker o köttbullar... Efter de kikade vi på loppisen en sväng. Hittade en finfin byrå från istiden (typ) som jag ville köpa, men orka släpa på en sån på stan lixom... Näe!

Gick in på Eastwood piercing oxå... Tim piercade sej, o jag fick en ny fin plugg till örat. Känns fair enough ;) Sen fikade vi en sväng med Maria, innan Devin vart för trött o rastlös av att sitta still. Då åkte vi o hälsade på gammelmoster på hennes jobb o tjålade skit :)

Mysig dag. Bra dag.

Nu ikväll har vi varit hos Johan o druckit kaffe o käkat cupcakes :) Devin somnade vid kl 20, men vaknade igen efter typ 40 minuter, o ville inte somna om. Så om han ändå skulle vara vaken några timmar till så kunde han lika gärna vara de hos Johan tyckte vi... Inte alls tokigt. Han somnade i bilen på vägen hem sen. Najs.

Nu har jag själv tänkt somna. Om jag nu kan. Fullmåne inatt tror jag :S

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0