Devin!

Devin sitter o äter majskrok o kollar på TV. Heeeelt tyst är han ;)

Såg nyss när jag bytte blöja att hans ena framtand är på väg att tränga fram. Har sett att den (o TRE till) är på gång nu. Framtänderna o dom andra två bredvid. Men imorrn kanske två av dom kikar fram iaf :) Spännande!

O annars är de väl full fart här hemma... Devin undersökte dammsugaren när jag städat lite tidigare idag. O när jag va i v-rummet o hämtade en sak hörde jag en yyyynkligt pip från köket. Devin! Gick dit o kollade vad de va han va så rädd för. Då hade han ställt sej upp mot dammsugaren, o råkat komma åt "rulla in sladden" knappen så sladden åkte in. Stackarn va livrädd! Inte lätt att vara liten...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0