Dagen då...

Idag har jag försökt gjort så lite som möjligt på så läng tid som möjligt. Samtidigt som jag har sysselsatt mej med saker så jag slipper sitta i ett hörn o grubbla på saker jag inte pallar att tänka på. Sovit massa har jag gjort oxå. Tack Timpi <3 Konstigt nog känner jag mej aldrig pigg längre. Hur mycke jag än sover. Skitjobbigt. :/

Har matat Devin massa idag oxå. Ätit själv med, fast de smakade inte så värst gott. Bacon o makaroner. Uhha! Tog sen en dusch. Tim o Devin sov middag. När jag lusade runt i morgonrock kom Martin med ungarna hit. Tim sov. Illa! Martin skulle komma hit för att hjälpa oss att få igång bilen, o så är Tim inte ens vaken när han kommer. Dåååålig stil :p Vi bjöd på kaffe o saft som plåster på såren. O eftersom vi inte hade nå fikabröd hemma fick jag den brilljanta idéen om att trasha vårat pepparkakshus. De är väl ändå dags nu lixom?! Tror de uppskattades ;)



Sen åkte vi hem till Martin o Linnea ett tag o lekte runt. Käkade lite till. Drog sen vidare till Willys o handlade till frukosten imorrn. O sen vidare till Johan o Lena ett tag. Hade inte sagt något till dom om vad de va för fel på lillen, så vi kände att de va dags nu...

Nu sitter jag o håller tummen på att Devin ska somna. Tim är uppe o nattar honom nu.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0