Är de lördag idag?

Idag va de tänkt att jag skulle åka till pappa o hälsa på. Så de gjorde vi mycke riktigt. Skulle även hämta ett foglossningsbälte som jag fått låna av deras granne. Men så hann vi inte mer än innanför dörren förrän Line utbrister:
- Jag har en massa röda prickar!! :D
- Just ja, Line har vattkoppor, säger pappa då...

Attans pappa!! Inte igen! De vill vi ju verkligen inte att Devin ska få än, så de va bara att vända om o åka där ifrån igen. Så då åkte vi förbi min farmor o farfar istället o tog en kaffe hos dom.

Nu på kvällen har vi bara varit hemma o tagit de lugnt. Försökt småstäda lite, men jag gör inte mycke i onödan, eller hur man ska säga... Gör jag något som jag inte borde göra, typ rör mej för mycke, får jag sota för de dagen efter. Då blir jag liggandes i sängen hela dagen av värk :/ Så jag känner mej ganska värdelös o handikappad. Morr!

Vid 20:30 (?) kom Maria hit o hälsade på. Hon hade med sej semlor idag igen. Jag blir så bortskämd av henne <3 O fet XD Haha! Näe, nu får de vara nog med sötsaker o annat onyttigt på ett tag!

Vi hade de mys iaf o satt i köket o tjålade skit o fikade. Devin somnade i skaplig tid oxå, så vi fick vara ifred lite oxå, eller hur jag ska uttrycka mej ;p

Nu ska jag snart gå o sova. Klockan är för mycke! Tråkigt att Tim inte är hemma än bara :/ Han är hos Johan.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nästa gång har jag med mig nå nyttigare och kaaanske jag kommer i bättre tid ;) puss på dig!

2010-01-24 @ 13:15:02

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0