2 - 1 = Noll...

Jag har (hade) ganska bra betyg i gymnasie matte, så de där med att räkna känner jag att jag kan. O just idag lyder dagens uträkning alltså 2-1=0. Så enkelt men ändå så svårt. De gör så jävla as ont!!

Happ. Dagen annars då? Den började ju bra iaf. Vi fick sovmorron till 09:30. Uppsala ringde efter en stund. Vi ska dit igen den 22 februari. Trevligt. Åt lite frukost. Åkte in till stan o gick på Jysk. Där fyndade jag en matta till Devins rum för 50kr, o två finfina lila påslakanset för 70kr/st. Nöjd! Sen gick jag in på MM o köpte två stora blommor (okej, växter) Jag som redan har så några ju... Humm... ;) Fyndade även en hel gustavskorvsring för 29kr. Min dag idag kan tyckas.

Mjoo. Ända tills Tim åkte o jobbade efter 13. Då sket sej de mesta i mitt liv känns de som. Okej, inte de mesta, men heavy shit iaf. Really heavy!

Nu har jag precis nattat Devin för andra gången ikväll. Först somnade han 20:30, men vaknade efter 20 minuter. Så jag fick ligga o natta om honom i nästan en timme. Drygt.

Sitter annars o kollar på en livekonsert med Muse, som jag spelat in från Mtv för några veckor sen men inte hunnit se. I LOOOVE THEM ♥ De är något som får mej att må bra, så de tänker jag fortsätta med nu. Kolla på tv alltså.

Hej! Hoppas imorrn blir en bättre dag...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0