Löööööv is in the äir!

Idag är de alla hjärtans dag då... En dag som egentligen kanske skulle vara romantisk o så, men som aldrig blir de. Av olika anledningar. Jag vet inte om de är jag som har för höga förväntningar. Kan vara så. :p

Anyway. Idag ska vi iaf ha lite barnvakt i någon timme, o gå på bio här i stan. Skönt med lite lugn o ro :) Äta ska vi nog oxå göra någontans, men då får Devin följa med tror jag...

Men om två månader, den 14:e April, då kan man väl få hoppas på lite romantik iaf!? Då firar jag o Tim 4 år tillsammans. Inte illa... ;) Undrar vad man ska hitta på för skoj då? Spaweekend vore ju inte helt fel om någon ville betala åt oss... Hehumm.

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch, o sen åka in mot stan.

Ha en så bra dag ni bara kan, trots denna egentligen ganska överskattade dag. ;)


Den jättefina tavlan Tim fick igår av Mickis. <3

3600 (?) pärlor. Skitcoolt!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tavlan blev fin på eran vägg! =0) Nöjd-Micaela

2010-02-14 @ 14:56:49
Postat av: Lill

Ohh jädrar vilken cool tavla.. :) Hur gör man sådan alltså.. =/ (?) Handgjord ?

2010-02-23 @ 19:07:58
URL: http://19mamma86.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0