gOD MORGON?

Oj, Caps Lock va visst intryckt. Undrar VEM som tryckt på den? Humm... Kan de vara en blond liten kille på 75cm? Japp! ;)

Så... Har alla haft en god morgon? Jag tänker inte gnälla. Ont har jag, o grinig va Devin. MEN! De är fredag idag! Soooom jag längtat!! Snart har jag Tim hemma i några dagar. Jag behöver verkligen honom! Jag behöver avlastning. (och sällskap såklart)

Idag har jag inte riktigt planerat något än. Jag o Maria ska leka är de väl tänkt. Beror på tid o lite sånt... Har för mej att de är något jag ska göra mer, men de kommer jag inte ihåg. Kanske inte är så viktigt... :p

Nu ska jag leka lite med Devin innan de är dags att sova middag :) Hej!

Kommentarer
Postat av: Goranlinnea

Keep up the good work.

2011-03-25 @ 16:16:39
URL: http://goranlinnea.blogimagine.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0