Frukost.

Nuni! Nu har vi precis (okej, en stund sen) ätit värsta frukosten här hemma. Typ farmorfrukost på hög nivå. Havergrynsgröt o kokt ägg. Gött! De enda som saknades va apelsinjuice, de hade vi bara typ ett halvt glas, så då drack jag lite apelsinsaft ist. Klart man måste improvisera ibland... ;) En banan hade jag till mitt förfogande oxå, men den orkade jag inte äta upp. De vart för mycke. Men jiiises vilken frukost. Ska försöka äta havregrynsgröt varje morgon nu. De är ju nyttigt o så håller man sej mätt ett tag. Idag är dag 2. Yeah!

Om några timmar ska jag o Devin åka in till LA o fika med Karolin ^_^ Ska bli askul, vi har inte träffats "ordentligt" sen jag va gravid med Devin. O de va ju typ... Ett år sen... ;)

Nu blir de o pilla sej i navlen (Devin sover middag).

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0