Busy day.

Igår va en lite stressig dag. De ringde en man o ville köpa min mobil, min gamla alltså. Skitmobilen. Han ville iaf se mobilen först, o skulle till Borlänge, så då åkte vi dit för att möta honom. Vi skulle ju ändå dit för att köpa julklappar.

Så han köpte mobilen, o vi fick lite extra pengar till julklappar. Win win! :)

Fast vi kom dit så sent att vi knappt hann med nånting. O Levis va skitgrinig såklart. Men jag hittade iaf till mina systrar, Devin o Levis. Så nu är dom klara :) Skööönt!

Efter Kupolen åkte vi till Tommy, Lillevi o Minna o hälsade på. Tror att Levis fattade tycke för Minna ;) Devin oxå för den delen. Han skulle klappa händerna o leka med henne. Haha!

När vi kom hem kom Mickis o Jäsper förbi en sväng o slängde käft. Bokstavligt talat.

Fullspäckad dag med andra ord...

Idag ska vi till Tims mamma o äta o adventsfika. O jag ska förhoppningsvis hinna med att baka lussekatter...

Ha en bra dag alla ni!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0