Inbrottstjuv?

Hejsan! Idag fick jag ett lite annorlunda uppvaknande... Levis vaknade kvart över 7 (!!!), så jag bar ner honom o satte honom i hans stol innan jag skulle göra mat. O när jag vänder mej om kommer någon emot mej från vardagsrummet. AAAAAAAAAAAHH! skrek jag! Jag blev så rädd så jag ville bara springa därifrån. Min värsta mardröm hade blivit sann. Vi hade en inbrottstjuv. Trodde jag... Men i samma stund som skriket kom insåg jag att de va Micaela som stod framför mej. Opps! My misstake!!

Hon hade smygit in på morgonen o satt o väntade på att vi skulle vakna, för att äta lite mysfrukost med oss, som vi bestämt dagen innan. Men de kopplade inte förrän efter en stund. Haha!

Mysigt fick vi de iaf till slut ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag tyckte vansinnigt synd om dig några sekunder där. Men ja, det blev onekligen mysigt när chocken lagt sig! =0)

2010-12-02 @ 06:32:53

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0