Året som gått...

Här kommer sammanfattningen av 2010.

Januari:
Började med att bli osams med ett par människor som stod mej väldigt nära o som jag aldrig ens hade kunnat tänka tanken att leva utan. Men tyvärr blev de som de blev. Än idag är det inte bra...

Endast en vecka in på de nya året va vi på det första ultraljudet för Levis. Vilket även det slutade i tårar. Jag har aldrig varit så ledsen i hela mitt liv. De va en jobbig dag.



Sen väntade 2 UL till i januari, varav ett på Akademiska sjukhuset i Uppsala.

Åkte även till Mickis i Sthlm i några dagar o "tog en paus".



Fick reda på att bebisen i magen va frisk, alltså utan kromosomavvikelser.

Jag fick rejäl foglossning.

Februari:
Tim fyllde 27.


Vi åkte till Uppsala o fick träffa LKG-teamet.

Hälsade även på Mickis en sväng.

Tog bort min facebook

Piercade mej. En vertical labret.


Mars:
Devin fyllde 1 år.

Vi fick reda på att Devin hade mjölkallergi o även allergisk mot katter.


Exem pga allergin (som inte upptäcktes i tid :/)


Vi funderade på en massa namn till bebisen i magen

Vi renoverade Devins rum.

Köpte sittvagn(ar)

Var på ultraljud igen.

Hade grillpremiär utomhus i snödrivorna.

Jag blev sjukskriven, o Tim fick lov att vara hemma tills Levis behagade att komma.

Vi började lägga Devin i hans säng för att sova, ist för att först natta i våran säng o sen lyfta över honom till hans egna säng. Funkade finfint.

Skaffade facebook igen, haha.

April:

Jag o Tim firade 4 år av galenskap o påhitt.

Var på ultraljud, igen.



Jag började gå på kryckor.

Jag satte i mina röda dreads.




Cattis kom på besök.

Jag o Tim bestämde oss för att bebisen skulle heta Texas.




Åkte till förlossningen pga för lite fosterrörselser

Maj:
Var väldigt ledsen över allt som hade hänt sen januari

Va på ultraljud. Fick då reda på att dom trodde att Levis hade dubbelsidig spalt och att de inte skulle bli något snitt (som vi hoppades på)

Devin lärde sej gå.



Vi kikade runt i dårhuset

Devin började på dagis.

Fick en massa värkar o åkte till förlossningen (helt i onödan...)

Jag blev igångsatt, o födde Levis 12 timmar senare.



Levis åt dåligt o gick ner i vikt.

Vi gjorde nyföddhetsbesök hos LKG-teamet i Uppsala.

Började tejpa Levis läpp o använda krok till näsan.



Juni:

Levis började gå upp i vikt.

Cim tog studenten.

Jag fyllde 22 år.

Prinsessan gifte sej. (haha!)

Tim började jobba igen, efter att ha varit hemma i 4 månader.

Levis mage började krångla.

Del 2 kommer imorrn... :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0