7 månader!

Idag blir våran lilla Levis 7 månader. Helt sjukt vad tiden går fort! Snart är han ju ett år! Synd bara att de är den jobbigaste peridoen kvar tills dess. Tycker jag iaf. Gillade inte riktigt den här tiden med Devin, den va så påfrestande med allt. Sovrutiner, kryplära, lära gå, börja äta mat osv... Men efter ett år är ju livet som en lek iaf ;) De ser jag fram emot.

En bra sak med den här dagen är iaf att Levis har ätit en liten portion puré idag för första gången. De är ju normalt ganska sent för ett barn, men han har inte velat äta puré innan. Tror de va läskigt när de kom upp i näsan på honom. Men nu efter operationen verkar de gå bättre. Han får knappt upp något alls i näsan nu :) Så nu kanske vi kan börja få över honom till lite mer fast föda. De vore skönt...

Annars har Levis haft en ganska bra dag. Han började dagen med att äta 140ml saftsoppa. Vilket är jättemycke för att inte ha ätit överhuvudtaget på tre dagar. Då vart jag glad!! Och vid lunch åt han 100ml till. Så ett tag va han nästan som den Levis vi är vana vid. Glad o charmig o ursöt! ♥

Tyvärr tog de lite stopp där, för efter lunch har han inte velat äta något. Förutom purén då... Så nu känns de som att allt står stilla igen. Dom ska sätta på hans dropp igen snart. Men lite nytt hopp har jag iaf fått idag :) Tror han är för trött för att äta. Han ska få vila upp sej lite nu (sover middag), o sen ska jag försöka igen senare ikväll.

Ha en bra kväll. Kom ihåg o blåsa ut alla ljusen efter er... (or something...)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0