Trams!

Jag sitter på Hairdrobe.

Lillebror övar på karaten han fick lära sej härom dan. *AAAAAJJ*

Jag har nog snart köpt nya dreads (vinröda, som matchar min nuvarande hårfärg)

Imorrn kanske kanske kanske jag får hem mina converse.

Jag har grymt ont i revbenen. *lilleeeebrooooor*

Imorrn blir jag själv hemma en stund. Undrar när de hände sist?

Tim kollar på antikrundan.

Jag har kommit om Micaela på Super Mario *YÄÄÄÄ*

Idag blev jag sjukskriven i ytterligare en månad.

Jag vill ha en chokladkaka.

Och träffa trevligt folk. Så som min moster, familjen Alatalo, familjen Hansson, även Karlsson eller någon annan trevlig... Listan kan egentligen göras låååååång.

Facebook suger röv!

Om mindre än en vecka är de dags för tillväxt UL nummer 2. Spännande!

Nu ska jag fortsätta HD:a.

Hej!

Kommentarer
Postat av: eriika

åh dreads! läckert :D



super mario är awesome! jag köpte de åt min karl i julklapp, och han varvade det på 2 veckor ungefär, han och nå kompisar satt och nötte till tummarna blödde typ, haha..

2010-04-09 @ 09:27:18
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0