Today!

Nu ni, kära vänner (och ovänner?). Idag är en ganska bra dag. Jag har nämligen fått kryckor! Halleluja! Så nu ska jag bara lära mej att gå på dom oxå, haha! Men de ska väl gå bra...

Annars har Devin lekt med Lucas (o jag med Ellie då...) Diskuterat dagisfusk o bebisnamn. Mye intressant de där... Handlat lite nyttosaker har vi oxå gjort. Och tagit en kaffe med Lena o Astrid.

Har nyss färget håret, o ska nog snart sektionera det inför nya håret (som FORTF. inte blivit isatt) Men imorrn ska jag nog in till Lena, på salongen o få dom isatta. Yeeeeees booooox!

Nu ska jag dricka en klunk kaffe. Hej!

Kommentarer
Postat av: eriika

jag skicka lösen osv på din mail :)

2010-04-22 @ 07:48:39
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0