Tillväxt UL 2.

Idag va vi på tillväxt ultraljud, nummer två. De gick jättebra. O med bra menar jag alltså inga nya krusseduller eller överraskningar. Skönt med andra ord. Han växte på som han skulle o vägde ca 2050 gram, o följde sin kurva bra. Tror de bara vart en avvikelse på -6% eller något sånt. Helt okej! O de "bästaste" av allt, han låg kvar i säte. Våran lilla rumpbebis ;) Nu har han alltså trotsat de flesta odds igen... Första va ju att de bara är 1 av 700 som föds med spalt, o nu att han ligger i säte, vilket bara 3-4% gör, ist för att lägga sej med huvudet ner. De kommer bli (ÄR) en mycke speciell kille de där <3

Vi ska tillbaks till Falun igen om 3 veckor för ett till UL, o jag antar att de då blir bestämt om snitt. Något vändningsförsök slapp jag göra iaf :) De tackar jag för!!

Nu ska vi till Lena o grilla lite, o Tim ska klippa sej...

Hej!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0