Inget att säga?!

Jag har inte så mycke att säga idag. Skumt... Dietisten vi träffade idag va virrig, o gav oss inte särskillt bra tips. Mest saker vi redan visste. Typ läs alltid på förpackningarna. Yeah! Smart tant!

Sen tog vi en kaffe med Fia (pappas sambo). Sen kaffe med moster o min kryck-kompis. Väry najs.

Nu ikväll har jag planterat om några stackars blommor här hemma. That's it. Sköööönt.

Undrar om man kanske skulle ta o lägga sej?
Jag tror jag har världens snyggaste sov-frilla. Check it out!

Milis?


Sideshow Bob?

Förvirrande lika...

Kommentarer
Postat av: mia

Ja de är ju de, vissa namn passar ju tyvärr inte på barnet även om man verkligen tycker om namnet.

Men ni hittar nog ett som passar eran son =)

Får hoppas allt går bra med förlossningen och allt.

2010-04-28 @ 23:30:45
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0